الأربعاء، 6 مايو 2015

سؤال و جواب بخصوص سيدة المطار و الباشا


 حاجاوب علي الإختبار::: أولاً:لإنه مخنث زي ما قلت و المخنث بيكره أي شريف لإنه بيفكره بخيبته///ثانياً:لإن مصر ماشية شمال بقالها ستين سنة فا الكلاب الكبار مالهمش دعوة بالأزهر و التدين و الحاجات البلدي دي يعني متدينة تبقي خدامة///ثالثاً:التانية غالباً بتبقي رفق لفريق أو لواء و ممكن تشيل له العدة///رابعاً:دي سياسة دولة"تطهير البلد من الإسلام " اصلاً////خامساً و آخيراً , الداعرة دي ممكن تكون بتفكره ب مامته.....................
رضا هلال
 
 
د.محمد حشيش‎ added 2 new photos.
ليه الظابط اللى عامل فيها سبع قدام بنات الازهر بإسم حماية القانون ،
بيتحول الى مخنث امام اى صاحبة نفوذ بحجة الحفاظ أيضاً على القانون ؟؟؟

وليه المرأة السيساوية لما بتهدد واحد بتقول له : دا انا ممكن اقلع لك ملط ؟؟

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق