كلمة من الشارع
الثلاثاء، 8 سبتمبر 2015
أبوخليل :::::::: سامحوني يا شباب ....إنتم حتتعدموا وحتستريحوا ..أما أنا لو معملتش كده مش حصيف في شرم الشيخ ومش حاخد منحة المدارس والعيد...!
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق
رسالة أحدث
رسالة أقدم
الصفحة الرئيسية
الاشتراك في:
تعليقات الرسالة (Atom)
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق