الثلاثاء، 8 سبتمبر 2015

أبوخليل :::::::: سامحوني يا شباب ....إنتم حتتعدموا وحتستريحوا ..أما أنا لو معملتش كده مش حصيف في شرم الشيخ ومش حاخد منحة المدارس والعيد...!

‎هيثم أبوخليل‎'s photo.

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق