الأربعاء، 9 سبتمبر 2015

عادي بتحصل إيه الغريب في كده.....شد شد و طلع من مناخيرك ياراجل



تصريحات لمسئول واحد في جريده واحده .. وزير الاستثمار : العائد من قناه السويس الجديده اصبح ملموس ... نحتاج الي 36 مليار لسد عجز الموازنه

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق