كلمة من الشارع
الأربعاء، 9 سبتمبر 2015
عادي بتحصل إيه الغريب في كده.....شد شد و طلع من مناخيرك ياراجل
الشيمى
تصريحات لمسئول واحد في جريده واحده .. وزير الاستثمار : العائد من قناه السويس الجديده اصبح ملموس ... نحتاج الي 36 مليار لسد عجز الموازنه
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق
رسالة أحدث
رسالة أقدم
الصفحة الرئيسية
الاشتراك في:
تعليقات الرسالة (Atom)
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق