كلمة من الشارع
الأربعاء، 9 سبتمبر 2015
أجدد اللوم لكل العاملين بالرقابة الإدارية,,,مايصحش تقعدوا تلعبوا و تسيبوا الشغل كله علي الولد ده,,,عيب عليكم,,,وزراء,محافظين,,رجال أعمال,,,فانلات,,فلايات,,,
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق
رسالة أحدث
رسالة أقدم
الصفحة الرئيسية
الاشتراك في:
تعليقات الرسالة (Atom)
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق