الأربعاء، 9 سبتمبر 2015

أجدد اللوم لكل العاملين بالرقابة الإدارية,,,مايصحش تقعدوا تلعبوا و تسيبوا الشغل كله علي الولد ده,,,عيب عليكم,,,وزراء,محافظين,,رجال أعمال,,,فانلات,,فلايات,,,

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق