كلمة من الشارع
الجمعة، 5 يونيو 2015
انا حزين جداً
السيسي في ألمانيا: ربنا خلقني طبيب .. مصر كانت ع الحرف وحد زقها وهي نازلة تقع مسكتها وقلتلها استني!!
please like share subscribe لايك وشير للفيديو واشترك...
youtube.com
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق
رسالة أحدث
رسالة أقدم
الصفحة الرئيسية
الاشتراك في:
تعليقات الرسالة (Atom)
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق