الأربعاء، 27 يناير 2016

ردي علي الدعوة السلفية


الدعوة السلفية و الإخوان الأشرار:::::::::
1-قبل الثورة كان لهم قنوات فضائية ماذا قدموا فيها؟؟ قضاياة خلافية و مواضيع هبلة وشرب بول و زواج الأطفال,,,..........
2-خرج من وسطهم نسبة كبيرة من المرشدين ألأمنيون المخذلين و حزب الزور.
3-أثناء الثورة كان فاضل شوية و ينزلوا مع الجيش و الشرطة و البلطجية و يقتلوننا,,شتيمة و تحريم للثورة علي حسني !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
4-طلعوا في الشوارع و صرخوا الأقباط بيقتلوا الجيش المسكين في ماسبيرو و الإخوان أشرار علشان بيصادقوا النصارة الوحشين!!!!!!!!.
5-أختي وفاء و حنان ووووو و علي الفاضي و ماتسلمش علي المسيحي و ماتعيدش عليه و هم أول ناس جريوا علي الكنيسة و حضروا الإحتفالات بل و الصلاوات كمان!!!!!!
6-باتوا عند شفيق ليلة النتيجة و ياباشا إحنا حبايبك ماتنساناش.
7-أيدت الجهادية شفيق صراحةً.
8-شتموا مرسي و كفروا الإخوان و مرسي ماسوني صهيوني علشان ما إداهومش وزارة التربية و التعليم و الإعلام و لجنة سياسية في الأزهر,و بعد مرسي حطوا مليون بيادة في بقهم و ماطالبوش بحاجة و ما كفروش السيسي.
9-سكتوا علي الإنقلاب علي القانون و الشرعية بل و أيدوا المنقلبين!!!!
10-سكتوا بل و شمتوا في قتل المسلمين في رابعة و النهضة و كل يوم بل و أوجدوا الحجج للقاتل و العذر له!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
11-طردوا من بينهم المحترمين ممن صدقوا الدعوة السلفية و صدقوا مبادئها المعلنة ولم يقبلوا النفاق بعد ذلك,بل و لم يهبوا لنصرة معتقل أو يغضبوا لدم شهيد.
12-يهملوا عن عمد أمهات الكتب و ينتهجون ما يدعوا إليه محدثيهم ممن لا وزن لهم علي حساب الأمة الأربعة و العلماء الكبار من الصحابة و التابعين.
إنهم فعلاً مخذلين في وقت الجهاد الحقيقي و صاخبين مزعجين في وجه المجاهدين الحقيقين,صامتين خانعين في وجه الطاغية الظالم يدعون له و يروجون لبضاعته الفاسدة و يقيدون له حركة من يحاربه و يقاوم فساده.
رضا هلال

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق