الأربعاء، 27 مايو 2015

موجة الحرارة من وجهة نظر الفقه الحديث



  • إن الحرارة سيف بيدكم,,أقتلووووووهم- علي زبالة////// إن الحرارة حكمة من إلهامات الحاكم المتغلب-ياسر المرشد////// الحرارة هي من عمل الإرهاب- بتاع الأزهر//// الحرارة لا تكون إلا معجزة النبي السيسي-هلالي الشاذ//// تجديد الحرارة من أهم مراحل خارطة الطريق-مظهر الطبال/////الحرارة هي النصر علي المسلمين إللي بيصلوا في الشارع و دي من معجزات حبيب المسيح السيسي-تاوضروس بتاع الفتنة الجاية///////أنا كلمت ربنا و قلتله ماينفعش كده-إيناس شذوذ//////أنا إتعلمت الحرارة من البابا شنودة-إلهام كومبليزون/////لازم الجيش و الشرطة يزودوا الحرارة علي الإرهابين,أنا بقول أهو-موسي الخو....///// 
    إللي مش عاجبه الحرارة يغور بره مصر-عمرو نقطة/////ياشعب بهااااايم ملعوب في أساسه,الحرارة دي بتعملها الدولة لمصلحتكم-عكاشة فرد متعاون///// كل ما الحرارة تزيد,اذوب فيه عشقاً-بولا أمير مليشيات///// انا بأموت في الحرارة و بالذات لما تطلع من تحت لفوق-مدكور الدبور//////أنا لو أقدر أتلجكم كلكم في تلاجات كنت عملت كده,,بس ماقدرش,,ماعنديش-عبده بارانويا.
    رضا هلال
     


    دي مؤامرة على القائد الزعيم الملهم "مؤامرة كونية"

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق