الاثنين، 27 يونيو 2016

رأي صحفي في كلام محامي تيران و صنافير و تعليقي

جزر ايه اللى احتلتوها يا عرة الجيوش .. دا انتم مفيش دوله من أيام الملك سكسكيون الأول إلا واحتلتكم يا حثالة القاده والجنود ..
دا كان في موقف في نص الكره الارضيه بيحمل أي حد عايز يحتلكم .. الجيوش كانت تقوم من النوم يقولو ايه الملل ده يلا نحتل مصر كام سنه بدل القاعده ..
الهكسوس - الاشوريين اليونانيين البطالمه الرومان البيزنطيين الاخشديين الفاطميين الايوبيين المماليك العثمانيبن الفرنسيين الانجليز الاسرائيلين ..
كل القوه دى خدتكم ورا مصنع الكراسي ...
انتم اخركم تعملوا كحك وبسكويت يا غجر . مش تحتلو أرض .. ...
طب ياريت هو احنا نكره دا احنا بنتمنى تكونو رجاله .

‫#‏تيران_وصنافير_مصريه_ياولاد_الحرميه‬
--------------------------------------------------------------------------------------------
 

ليه ,,جيش مصر ليه أنتصارات جبارة تاريخية,,,أنتصر علي نجوي فؤاد و خلوها ترقص في الوحدات العسكرية,,,,أنتصر علي العديد من الممثلات و شغلوهم في شبكة الدعارة الكبري,,,, أنتصر علي شعب مصر الشرير في كمشيش و في معتقلات الحربي و أغتصبوا أعراض المصرين الأشرار و قتلوهم و دفنوهم تحت أرض السجن الحربي-ارض معارض صلاح سالم-,,,و أنتصروا علي المصرين في المنصة و الحرس و أنقضوا عليهم في حركة عسكرية ماكرة زكية و هم بيصلوا الفجر و قتلوهم,,,,و أنتصروا علي المصرين في النهضة و رابعة مع إن الأعداء المصرين هناك كان معاهم أحزمة ناسفة و دبابات و صواريخ نووية و أرض أرض و أرض جو.....,,,,و دلوقت و كل يوم بينتصروا علي شعب مصر في سيناء و بيقتلوا عشرات الأطفال الأشرار و النساء الشريرة و الرجال المفترين المتوحشين,,و بينسفوا المستشفيات و المدارس و الجوامع الشريرة التكفيرية,,,,,,,,, جيش مصر عزيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييم
رضا هلال

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق