السبت، 11 أكتوبر 2014

جقائق مؤلمة



المؤسسة العريقة اللي بتستعمل ( شفرة عوكل ) كما قال ثروت قوطة لصحيفة الوطن, اللي ( دمية ) أبلة فاهيتا بنقل رسائل مشفرة لجماعات ارهابية, واللي اعترف بعضمة لسانه ان المخابرات ما وفرتش اي معلومات للرئيس مرسي ونفس المخابرات دي هي اللي سافر منها وفد للاراضي المحتلة للقاء ضباط من المخابرات الاسرائيلية بتاريخ 18\3\2013 للتنسيق لإسقاط الرئيس مرسي كما نشرت جريدة ذا تاور .. هي ن
فسها المخابرات اللي اخترقتها المخابرات الصهيونية ( الموساد ) ونجح جاسوسهم في الوصول لعبد الناصر شخصياً وكمان كان بيتفقد الجبهة معاه ومع عبد الحكيم عامر وباقي قادة الجيش قبل هزيمة يونيو بأسبوعين وكان من ضمن الوفد المرافق لعبد الناصر في زيارته لمطارات لسيناء ..

شوفوا هو بنفسه بيقول ايه في رسالة لقياداته في الموساد :

" التوقيت والتاريخ 13.10 : 21


سأطير الى مطار بير جفجافة مع عبد الناصر وعامر ومحيي الدين وعلي صبري وبدران وصدقي محمود والمرتجى ( 0 ) الخروج من مطار القاهرة غرب في الساعة 10.15 بطائرة أنتونوف يرافقها سرب ميج 21 ( 0 ) أستمعوا الي غدا ابتداء من الساعة 19.00. انتهى. "

يعني مصر ومخابراتها الخارقة ورأفت الهجان وجمعة الشوان وعبده ابو ودان وكل الناس دي لم تمنع مخابرات العدو من اختراق مصر حتى تحولت مصر ومؤسساتها إلى منخل ..

ص : 87 من كتاب ( وتحطمت الطائرات عند الفجر )

صحيفة ذا تاور
www.thetower.org/exclusive-egyptian-security-officials-in-israel-to-discuss-security-diplomacy/

#آيات_عرابي

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق