الأحد، 23 نوفمبر 2014

الشرك ألأصغر كارثة نظم الفراعنة


خلي بالك,, الوجود وسط الناس سواء مسيرة أو غير ذلك,, أمر يتطلب الصبر و سعة الصدر و عد الإنسياق في مجادلات,,,,أما دول أمن او لا؟؟ فاللأسف كتير من الموظفين اصبحوا كالكلب إن تحمل عليه يلهث و إن لم تحمل عليه يلهث,,اصبحت السنتهم "مدلدلة" طول الوقت و بيحاولوا يخدموا اصنام صنعوها بتفاني أكتر من نفانيهم في طاعة الله,,ولا حول ولا قوة إلا بالله و هذا نوع من الشرك يعيشونه,,,ظنا منهم أن هناك من يرزق غير الله.... لا تشغلي بالك بهم ابداً حتي لا تقعي في نفس خطيئتهم.
رضا هلال

emsema Ali feeling hyper
بجد الليلة دي ما كنتش عارفة
اضحك و ﻻ اتنرفز من مجموعة كده
مش هاقول من اﻻخوات عشان الصراحة مشكوك
في أمرهم اصﻻ إنهم من اﻻخوات .. خمسة ستة كده مزنوقيين في مسيرة و مركزيين معايا شويتين طبعاً هو انا حاجة قلييلة دا انا امن الدولة نفسه وو احدة تقولي ما تزمريش
و لو زمرتي مفيشششششششش حد هيرد عليكي
و التانية تقولي ما تصوريش حتي لما جيت اصور اللوحة دي بنت من زمايلنا في المسيرة شايلها البنت عايزاني اصور الكﻻم المكتوب عليها و الست دي تروح لها و تقولها ﻻﻻﻻ ما تخليهاش تصورك المهم البنت بعدت عنها ووقفت و عملت لي رابعة و خليتني اصورها ..
بجد صعبت علي الست دي من الكبسة. .
و بالرغم من ان الحق يقال ناس التأمين اعتذورا لي و لزوجي الليلة علي اساءة بعض اﻻشخاص لي و كمان سمحوا لي دون عن اي حد التصوير لثقتهم بي اﻻ ال 3 4 5 ستة المزنوقيين في مسيرة عمليين شبورة و خﻻص
بصراحة علي لساني بس مش عايزة اقولها
عشان ما احرجهمش اصل لسه علي صفحتي بس الحرائر اكيد فاهميين
.
كل ما افتكر شكلهم اموت من الضحك

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق