الاثنين، 12 مارس 2012

ايهما اشد قسوة,,الشتيمة ام التكفير ام ان يقف المكفرون بجوار القتلة؟؟؟؟

محمود زكي
الفرق بين الإخوان و السلفيين،كالفرق بين هتلر و هملر ، أحدهما مخبول و الأخر معتوه.....فعند سقوط أحدهما لا تبدأ في تعليق الأمل على الأخر...
See


Ahmad Mahmoud Youssuf انتا مش عاجبك غير نفسك
ولما حد يكلمك تقولو انتا حبيبى وانتا عمال تشتم فى كل الناس
وعلى فكره انا برد عشان انتا بتشتمنا كلنا
و لازم تعرف ان احنا بقينا فعلا بنزعل من قلة الادب علينا
ده اذا كنت اهمك او ليا قيمة عندك
ولا صحيح مانا معتوه او مخبول

Yousef Adly موت بغيظك

Reda Helal ألأخوة الغاضبون,,ارجو ان تقدروا مشاعر من مات اصحابهم امام اعينهم يوم كنتم تكفرونهم,,والأخوان يومها اعلنوا رفضهم و هددوا بالتحقيق مع الشباب الذي شارك و فصله من الجماعة,,انا نفسي عانيت معاناة شديدة من جيراني السلفيين الذين كانوا يتعاملون معي و انا مصاب و حزين لأستشهاد بعض من تلامذتي,,كانوا يتعاملون معي علي اني مجرم و مخالف للدين و الي الكفار اقرب,,ولا اعلم كيف تغضبون من الشتبمة و تستسهلون التكفير و هو العن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
a few seconds ago · Like
Write a comment...

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق