الثلاثاء، 24 أبريل 2012

الذات الملكية و حلال ليهم


Salah Helal shared الانتفاضة المصرية ضد الاخوان والسلفية's photo.


الوهابيه داخلين بيشتمونى ويتهموننى بالنفاق علشان نزلت الصوره دى !! هو انا زورت ههههه دى صور اميراتكم !! قال يعنى هما كانوا لابسين وانا اللى قلعتهم وبفترى عليكم !! طب لعلمكم بقى فى صور للااميرات دول بالمايوه وانا مش راضى انزلها !! مش عشان عيونكم لا عشان هى صور فيها فجور زائد وانا مستحرم انزلها

عاوز اقلولكم حاجه ياوهابيه ويانتاج ال سعود !

انها لاتعمى الابصار ولكنها تعمى القلوب التى فى الصدور !!
انتوا قدامكم اثبات بس مش عاوزين تشوف الصح والحق لان قلوبكم طبع الله عليها فانتم لا تفقهون ,,

شوفتوا البنت الحره الشريفه بتتسحل فى الميدان ويتم تعريتها !وتهمتوها بانها لابسه عبايه بكباسين !تستاهل
اومال بقى اللى بيتعروا بمزاجهم ونفضحهم يبقى احنا برده اللى منافقين وغلطنيين ههههههههههههههه

انا حبيت اعرفكم انكم زباله ال سعود وان الله برئ منكم ومن افعالكم ونحن كمسلمون نعلم انكم دخلاء على الاسلام وان شاء الله سنكسر الهتكم قريبا "ال سعود"

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق