الثلاثاء، 25 ديسمبر 2012

الداخلية................زي ما هيا

Tariq Ismail shared ‎الميدان اليوم‎'s photo.
Ahmad Abdallah
-------------------
حصل معايا النهارده :
النهارده الصبح ( 18 ديسمبر 2012 ) شوفت بوكس الشرطه ده الساعه 8 و نص الصبح بالضبط في مطلع الدائري من شارع الميثاق , مدينة نصر , امام اكاديمية الشرطه , و كان راكب فيها بنت عرفت بعد كده انها بنت حضرة الضابط , البنت لما اخدت بالها اني صورتها و
صورت العربيه و نمرتها نزلت و جت لحد عندي و خبطتلي علي ازاز العربيه بعنف و كانت هاتكسره , و قالتلي بتصور ايه , قولتلها بصور انتهاك للقانون عشان ابلغ الجهات المسؤوله , قالتلي : عاملي ثورجي حضرتك , دي عربية ( ابويا ) ايو والله قالتلي عربية ابويا , و فيها ايه لما العسكري يوصلني و يرجع تاني , و انا هاوريك انا هاعمل فيك ايه , و اخدت نمرة عربيتي , الحقيقه انا مش بعرف اتخانق و هي شتمتني كتير و انا ماردتش , هانفضل لحد امتي نشوف الحاجات دي في شوارعنا , ده بلاغ للسيد وزير الداخليه , و نمرة العربيه واضحه في الصوره , ( ب 17 - 3277) ارجوكم شير في كل مكان , يا سيادة الوزير ارجوك تتخذ الاجراء القانوني الصحيح , و اذا جرالي حاجه بسبب اللي انا عملته ده ارجوكم تقفوا جنبي تحيا مصر


ملحوظة هامة :
---------------
البنت مش هي اللي كانت سايقه طبعا , العسكري هو اللي كان سايق , و الصورة معكوسه عشان صورتها من مراية العربيه


شير واقف جنب اخوك المواطن
Ahmad Abdallah
-------------------
حصل معايا النهارده :
النهارده الصبح ( 18 ديسمبر 2012 ) شوفت بوكس الشرطه ده الساعه 8 و نص الصبح بالضبط في مطلع الدائري من شارع الميثاق , مدينة نصر , امام اكاديمية الشرطه , و كان راكب فيها بنت عرفت بعد كده انها بنت حضرة الضابط , البنت لما اخدت بالها اني صورتها و
صورت العربيه و نمرتها نزلت و جت لحد عندي و خبطتلي علي ازاز العربيه بعنف و كانت هاتكسره , و قالتلي بتصور ايه , قولتلها بصور انتهاك للقانون عشان ابلغ الجهات المسؤوله , قالتلي : عاملي ثورجي حضرتك , دي عربية ( ابويا ) ايو والله قالتلي عربية ابويا , و فيها ايه لما العسكري يوصلني و يرجع تاني , و انا هاوريك انا هاعمل فيك ايه , و اخدت نمرة عربيتي , الحقيقه انا مش بعرف اتخانق و هي شتمتني كتير و انا ماردتش , هانفضل لحد امتي نشوف الحاجات دي في شوارعنا , ده بلاغ للسيد وزير الداخليه , و نمرة العربيه واضحه في الصوره , ( ب 17 - 3277) ارجوكم شير في كل مكان , يا سيادة الوزير ارجوك تتخذ الاجراء القانوني الصحيح , و اذا جرالي حاجه بسبب اللي انا عملته ده ارجوكم تقفوا جنبي تحيا مصر


ملحوظة هامة :
---------------
البنت مش هي اللي كانت سايقه طبعا , العسكري هو اللي كان سايق , و الصورة معكوسه عشان صورتها من مراية العربيه


شير واقف جنب اخوك المواطن

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق